AMBASSY naar MMBSY

AMBASSY naar MMBSY

Entrepreneurial mindset die beide agencies met elkaar verbindt

AMBASSY; het PR & influenceragency van Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde en MMBSY, het voormalige Media Mania, kondigen aan om voortaan samen verder te gaan onder de naam MMBSY. 

Dat die samenwerking er nu komt is niet zo toevallig. Beide partijen kwamen met elkaar in contact na de rebranding van Media Mania naar MMBSY (lees: embassy). Het werd de - op dat moment quasi gelijknamige- PR-agencies al snel duidelijk dat er een grote complementariteit bestond tussen beide bedrijven.

AMBASSY zorgde in het verleden met een creatieve PR aanpak, social media storytelling, influencersamenwerkingen en ambassadorships voor mooie resultaten voor onder andere srprs.me, Camptoo, Toerisme Oostende, Jaguar, Land Rover, Thermae Palace Hotel Oostende, WASBAR, ZEB, Chez Claire, Fujifilm, MUD, Lord & Berry & Vacanceselect.

MMBSY bouwt sinds januari van dit jaar op de PR-fundamenten van Media Mania. Nieuwe managing partners Mie Van der Auwera en Myra Nurski investeren in een nieuwe koers van verbreding en verdieping in zowel PR, Social Media marketing, als in Content Marketing. Sinds 2018 behoort MMBSY tot de Duval Union groep en heeft stevige ambities betreffende hun positie binnen de sector. 

Vanaf 1/7 gaan beide bedrijven verder onder MMBSY. Dries en Yuri versterken het MMBSY-team als strategic & creative consultants voor o.a. de ex-AMBASSY klanten, bestaande accounts en nieuwe prospects. 

“Voor ons leek het een erg logische stap om samen verder te gaan. We hebben van een dispuut rond de naam een kans gemaakt waarbij de overnemer, wijzelf en onze klanten beter van worden. Mooi toch? Ook kunnen wij nu verder focussen op waar we goed in zijn: het creatieve en strategische luik, terwijl het team van MMBSY garant staat voor een vlotte uitwerking en opvolging”  Yuri Vandenbogaerde

“In onze business is het cruciaal dat je issues kunt ‘omdenken’ tot opportuniteiten. Toen we met Yuri en Dries van Ambassy aan tafel zaten, kwam het erop aan om te kijken waar beider sterktes in dit verhaal ingezet kunnen worden. En dat hebben we bij deze gedaan. MMBSY verbreedt het aanbod in portfolio, wat in onze strategie past. Én, zo mogelijks nog veel fijner, we kunnen samenwerken met Dries & Yuri die garant staan voor innovatie en sterke marketing concepten. Business & pleasure in één samenwerking, wie kan daar nu iets op tegen hebben.”  Mie Van der Auwera

Naast hun activiteit voor MMBSY blijven Dries en Yuri actief onder “De Jongens”. Onder die benaming helpen ze bedrijven in retail, travel en hospitality met hun marketingstrategie, concepting, branding en hospitality- & customer experience. Zo werken ze reeds geruime tijd voor Toerisme Oostende, Thermae Palace Hotel Oostende en Boardwalk Hotel - Aruba, die activiteit wensen Dries en Yuri nu ook verder te ontwikkelen en uit te breiden. Daarnaast begeleidt het duo sinds kort ook start-ups en doorgroeiende bedrijven. 

MMBSY is een full-service PR & Content Marketing Agency. Een greep uit de merken die MMBSY vertegenwoordigt: Guess, Caroline Biss, La Redoute, Timberland, Floris Van Bommel, O’Neill, Reebok, Chantelle, Suzuki, Cybex, Novy, Renson, Royal Botania, Unicef, Think Pink… Dankzij de Ambassy-merge voegen ze nu de merken srprs.me, Camptoo, WASBAR & Vacanceselect aan het portfolio toe.

 

Voor interviews:

Dries: 0487/31 70 85

Yuri: 0478/ 27 23 60

Mie: 0496/23 59 73

Myra: 0473/87 34 85

 

Over MMBSY Pressroom

MMBSY is a vibrant PR & Content Marketing Agency, in Antwerp.

We "amplify ambitious brands".

"We" that’s a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy.

In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch people with information, inspiration and entertainment and how to activate them.

Our eye is always on the consumer, also when we are reaching out towards media. Our most important target, is the person you want to reach, in the way he or she likes it best. Adjusted to the moment. Adjusted in format and tone of voice.

Every story that leaves the MMBSY, contains editorial creativity, which must guarantee great storytelling in PR-plans, social media marketing and content creation. Effective, authentic, consumer centric, and always creatively reinvented.


MMBSY Pressroom
MMBSY
Regine Beerplein 1/C105
B-2018 Antwerpen