Carolien Swinnen en Sarah Dimani vervoegen het MMBSY Team

Twee nieuwe MMBSY Ambassadors

MMBSY blijft groeien. Met nieuwe klanten en projecten in zowel het PR- als Content Marketing team van het bedrijf, groeide ook de nood aan nieuwe gezichten. Met trots verwelkomen wij bij MMBSY twee nieuwe ambassadors: Carolien Swinnen, ex-hoofdredactrice van ELLE België, en Sarah Dimani, voormalig macro influencer. Zij zullen het Fashion PR en content team versterken.

Carolien Swinnen is geen onbekende in de PR-wereld. Na een bijna twaalfjarige carrière bij mode- en lifestylemagazine ELLE, met als summum de functie van hoofdredactrice, besloot Carolien de andere kant van de PR te vervoegen. Met haar hart voor mode, journalistieke achtergrond en teamleadercapaciteiten, is ze de perfecte match voor MMBSY. Ze neemt de functie van Head of Fashion PR op zich, waarmee ze het Fashion PR-team zal versterken en leiden.

“It’s a people’s business, vandaar dat we bij MMBSY blijven investeren in talent; zowel gevestigde waarden als frisse nieuwkomers. Het aantrekken van de juiste mensen, op de juiste plaatsen is een belangrijke driver van de groeistrategie van MMBSY.” ​ - Myra Nurski, managing partner MMBSY

Ook Sarah Dimani zal bij velen een belletje doen rinkelen. De voormalige fashion influencer kent de wereld van social media & fashion vanbinnen en vanbuiten. Sinds kort is ze ook trotse eigenares van het platform 'The Narcist', waarin ze sociale issues aankaart en conversatie stimuleert. Haar know-how zal ze toepassen in het Fashion PR-team, waar ze start als PR Executive. Met haar master in Grafische Vormgeving is ze eveneens een aanwinst voor de MMBSY studio.

"Onze mensen moeten het verschil maken voor onze merken. Als booming PR & Content Agency in Antwerpen kiezen we dan ook resoluut voor sterke inhoudelijke medewerkers, met een eigenheid in stijl en expertise." - Mie Van der Auwera, managing partner MMBSY