EDIT 02: Time to Reset

EDIT 02: Time to Reset

Times they are a changing. We voelen het allemaal. Het jaar 2020 heeft veel gevraagd van ons allen en we tellen dan ook samen af naar een Reset. Vorig seizoen brachten we jullie met onze Kick-Off Days een nieuwe, hybride formule met zowel online als offline concepten. De Edit 01 werd in het leven geroepen, waarbij we hielpen even na te denken, stil te staan, consciously te deceleraten. Met Edit 02 gaan we over tot actie. We kaarten verschillende onderwerpen aan die zich in de maatschappij uitrollen, omdat we bewuster nadenken over onze leefwereld. Laten we samen de grens ontdekken tussen verandering en verbetering.

 

Lees er alles over op Edit 02.


We focussen op verschillende trends in onze samenleving, die aantonen dat er een nieuw tijdperk aankomt: Circular Economy, Cottagecore, Local Love en Future Imperfect.

  • Circular Economy: Door afgeschreven materialen te hergebruiken, oude kledingstukken te pimpen of waterconsumptie te minimaliseren, draagt de modesector bij aan het redden van de planeet. Ook onze merken zetten hun groenste voetje voor.
  • Cottagecore: Nu we allemaal meer tijd thuis spenderen, herontdekken we de liefde voor onze eigen omgeving. Onze merken vinden dit seizoen hun inspiratie in de natuur.
  • Local Love: Door lokaal te kopen, steken we Belgische ondernemers en designers een hart onder de riem in deze uitdagende periode. Onze verschillende Belgische merken zijn dan ook fier op hun roots.
  • Future Imperfect: Maatschappelijke standaarden worden eindelijk uitgedaagd. Dagen zijn niet meer getimed op de minuut, thuiswerken in loungepakje is prima en we hoeven niet meer in een maatje 36 te passen om blij te zijn met hoe we eruit zien. Onze merken geven het goede voorbeeld en zetten onze imperfecties in de verf.

Lees er alles over op Edit 02.

Game changers

Bij elk van deze trends, laten we een gespassioneerde game changer aan het woord. Een spokesperson, iemand die conversatie stimuleert. We interviewden Els Keymuelen en Kristin Stoffels van Le Freddie, Tiany Kiriloff, Jitske Van de Veire en Wim Verbruggen van bioboerderij Oogstappel.

“Merken die de circulaire economie niet omarmen, zullen vanzelf uit de boot vallen. De grondstoffen geraken op en de mensen pikken het niet meer” - Kristin Stoffels en Els Keymeulen
"Het lawaai maken is belangrijk" - Jitske Van de Veire

Lees alle interviews met onze game changers op Edit 02.

Trend pagina's

Ook onze merken dragen hun steentje bij en zijn klaar voor de Reset. In vier trendpagina's tonen we hun leukste SS21-items, volgens de verschillende trends.

Next Generation

Ook onze Next Generation krijgt de aandacht in Edit 02. In drie afzonderlijke artikels laten we de nieuwigheden zien voor het SS21-seizoen van La Redoute Kids, GUESS Kids en Joybox.


ONTDEK EDIT 02: https://edit02.mmbsy.com/

Veel leesplezier!

Over MMBSY Pressroom

MMBSY is a vibrant PR & Content Marketing Agency, in Antwerp.

We "amplify ambitious brands".

"We" that’s a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy.

In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch people with information, inspiration and entertainment and how to activate them.

Our eye is always on the consumer, also when we are reaching out towards media. Our most important target, is the person you want to reach, in the way he or she likes it best. Adjusted to the moment. Adjusted in format and tone of voice.

Every story that leaves the MMBSY, contains editorial creativity, which must guarantee great storytelling in PR-plans, social media marketing and content creation. Effective, authentic, consumer centric, and always creatively reinvented.


MMBSY Pressroom
MMBSY
Regine Beerplein 1/C105
B-2018 Antwerpen