MMBSY Edit 01: The New Normal

Ontdek de laatste lifestyle trends van onze merken om meer te weten te komen over 'the new normal'

De hele wereld voelt de impact van het COVID-19 virus. Het leven zoals we het al jaren kende, werd abrupt op pauze gezet. We bleven met z’n allen zoveel mogelijk thuis, beperkten onze contacten met andere mensen en werden verplicht om een versnelling terug te schakelen. Het ideale moment om alles in perspectief te zetten en de tijd te nemen om te reflecteren.

En dat was wat wij bij MMBSY ook deden. Daarom creëerden wij ons eigen e-zine Edit 01, exclusief voor pers en stylisten om jullie als eerst op de hoogte brengen van de nieuwe FW20 collecties en verhalen, van thuis uit.

Als PR- en communicatiebureau zien wij het als onze plicht om de trends en innovaties op de voet te volgen. We besloten dan ook de focus van het e-zine te leggen op de maatschappelijke trend ‘Conscious Decelaration’, een tegenbeweging op de eerdere gehaaste levensmentaliteit. Graag lichten we hieronder dan ook enkele artikels uit het e-zine uit, die ‘the new normal’ uitgebreid toelichten. 

Story image

MACRO TREND: OOK NA DE CRISIS TRAGER LEVEN

De perfecte sweatpants, de perfecte thuis workout, de perfecte pastareceptjes. Hoezo perfecte lockdown? Geen tijd voor Netflix and chill, geen brownies in de oven, om nog maar te zwijgen over ‘jezelf heruitvinden’. Bewust trager leven lijkt voor velen een leerproces te zijn. Ook na de crisis staat ons leven in het teken van loslaten, een flinke dosis selfcare en zelfreflectie. You do you!

Kom je graag meer te weten? Lees het volledige artikel op Edit 01.

Story image

HOME OFFICE IS HERE TO STAY!

De quarantaine introduceerde het thuiswerkprincipe in zowat elk huishouden. Voor freelancers business as usual, voor de nieuwelingen onder ons een niet altijd evidente werkomgeving. Al gauw bleek dat het voor vele bedrijven tóch mogelijk was thuis productief aan de slag te gaan. Telewerken maakt nu zelfs deel uit van onze ‘new normal’ en blijkt een duurzaam alternatief te zijn voor de fysieke werkvloer. Niet alleen wordt het fileleed verzacht maar op die manier wordt ook onze o zo belangrijke work/life balance versterkt. Sweatpants uit, blazer aan en het inrichten van jouw eigen werkplek kan beginnen.

Tips nodig om aan de slag te gaan? Kom dan meer te weten in het artikel op Edit 01.

Story image

HET KOT IS NIET TE KLEIN: COMPACT WONEN, RUIM LEVEN

Vastgoedexperts merkten de trend al op. Compact wonen is de toekomst en biedt een oplossing voor de dalende betaalbaarheid van nieuwe woningen. Kleiner wonen net buiten de stadsrand houdt ons dicht bij alle voorzieningen en biedt ook perspectief op een tuintje of een terras. In tijden van crisis een nood én een deugd.

Nood aan inspiratie? Ontdek dan zeker de collectie van La Redoute Intérieurs op Edit 01.

ME-TIME IN DE BADKAMER? THINK AGAIN! DE KEUKEN ALS NIEUWE HOTSPOT OM TOT RUST TE KOMEN.

Wie denkt dat jezelf thuis eens goed in de watten leggen enkel in de badkamer kan, guess again! Dankzij Sage Appliances, een Australisch merk van hoogwaardige keukenapparatuur, beleef jij jouw ultieme momentje voor jezelf in je hoogsteigen keuken. Met hun functionele en kwalitatieve apparaten hoef je de deur niet meer uit voor een perfecte barista like koffie of een gezonde, verse smoothie.

Wil je thuis koffie kunnen maken zoals in je favoriete koffiebar? Ontdek de nieuwste Sage Appliances collectie op Edit 01.

ONTDEK EDIT 01 IN DRIE STAPPEN:

Stap 1: klik op de volgende link: https://edit01.mmbsy.com

Stap 2: meld je aan met je email adres als username en Edit01 als paswoord

Stap 3: veel leesplezier!

Bij verdere vragen of opmerkingen, aarzel niet om ons te contacteren.

Dorothée Marcus Showroom & PR Manager, MMBSY

 

 

Over MMBSY Pressroom

MMBSY is a vibrant PR & Content Marketing Agency, in Antwerp.

We "amplify ambitious brands".

"We" that’s a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy.

In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch people with information, inspiration and entertainment and how to activate them.

Our eye is always on the consumer, also when we are reaching out towards media. Our most important target, is the person you want to reach, in the way he or she likes it best. Adjusted to the moment. Adjusted in format and tone of voice.

Every story that leaves the MMBSY, contains editorial creativity, which must guarantee great storytelling in PR-plans, social media marketing and content creation. Effective, authentic, consumer centric, and always creatively reinvented.


MMBSY Pressroom
MMBSY
Regine Beerplein 1/C105
B-2018 Antwerpen