MMBSY maakt content voor sharenting campagne van TelenetGo

MMBSY maakt content voor sharenting campagne van TelenetGo

Antwerpen, 16 juni 2020 -  TelenetGo lanceert een bewustwordingscampagne rond sharenting, het fenomeen waarbij ouders foto’s of video’s van hun kind delen met een digitaal publiek. Voor het content marketing luik van deze campagne, deed TelenetGo volledig beroep op MMBSY, inclusief creatie van video’s, blogartikels, social content en een infographic.

Sharenting spreekt aan. Veel ouders delen immers foto’s van hun kroost op sociale media en die foto’s zijn vaak erg populair. Maar wat deel je wel en niet als ouder? Vanaf welke leeftijd krijgt een kind best zelf inspraak in wat er online gedeeld wordt? En is men zich voldoende bewust van die onuitwisbare digitale voetafdruk? Dat wordt nu aangekaart in de sharenting campagne in het kader van #TelenetGo. Met het in 2019 gestarte project wil Telenet de Belg helpen om slimmer om te gaan met digitale media. 

Voor de tips, resources en getuigenissen van ouders rond sharenting op www.telenetgo.be werkte TelenetGo samen met Antwerps PR & content marketing agency MMBSY. MMBSY zorgde niet alleen voor de creatie van de blogartikels, maar organiseerde eveneens de opnames voor een coronaproof interview met ervaringsdeskundigen zoals Kelly Pfaff, schooldirecteur en daddy blogger Bart De Roeck, mommy blogger Anne Cornut en klinisch psychologe Nina Mouton. Daarnaast voorzag MMBSY ook social content voor de bewustwordingscampagne en een infographic met onderzoeksresultaten rond sharenting. Bureau Wunderman Thompson Antwerp maakte de reclamespot voor de campagne en Oona ontfermde zich over de contacten met de experts. 

Mie Van Der Auwera, Managing Partner bij MMBSY: “We zijn vanzelfsprekend heel erg blij dat TelenetGo voor MMBSY koos als content marketing partner voor deze campagne. Als PR & content marketing agency dat samenwerkt met tal van mommy en daddy influencers, ervaren wij zelf bovendien als geen ander dat het topic van sharenting enorm actueel is. Erg fijn dus dat wij konden bijdragen aan deze ook voor ons zeer interessante en waardevolle campagne.” 

Over MMBSY

MMBSY is een full service PR en content marketing agency. Bij MMSBY houden we van sterke merkverhalen. Daarom vertalen we de uitdagingen en kansen van onze klanten in strategische kernboodschappen, compleet met een aanbevolen aanpak en een creatieve verhaallijn. Vervolgens laten we onze creativiteit los in PR, content marketing en social marketing. Het resultaat: een coherent en geïntegreerd merkverhaal op alle kanalen.

Contact

Karen Schellekens

PR Manager

Karen@mmbsy.com

0485 79 92 03

Over MMBSY Pressroom

MMBSY is a vibrant PR & Content Marketing Agency, in Antwerp.

We "amplify ambitious brands".

"We" that’s a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy.

In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch people with information, inspiration and entertainment and how to activate them.

Our eye is always on the consumer, also when we are reaching out towards media. Our most important target, is the person you want to reach, in the way he or she likes it best. Adjusted to the moment. Adjusted in format and tone of voice.

Every story that leaves the MMBSY, contains editorial creativity, which must guarantee great storytelling in PR-plans, social media marketing and content creation. Effective, authentic, consumer centric, and always creatively reinvented.


MMBSY Pressroom
MMBSY
Regine Beerplein 1/C105
B-2018 Antwerpen